Nythän on niin, että toiset ovat korkea-arvoisempia kuin toiset. Ja ne kaikkein korkea-arvoisimmat, siis leijonat ja kingit,  etsiytyvät Hyvin Korkeille Paikoille, Jonne Muut Eivät Pääse. Ja mä oon Leo the Lion King!

Ihan vain sattumalta huomasin, että jos on Taitava ja Voimakas ja Komea, niin kuin minä olen, voi hypätä mikron alta kierteellä suuren valkoisen kaakeliuunin päälle. Palvelusväki ei huomannut tätä seikkaa suunnitellessaan uunin paikkaa. Muutenkin suunnittelussa on ollut vakavia virheitä, joista pienin ei suinkaan ole ollut uuninpankon korkeus.

Eivät ne heti uskoneet, vaan syyttivät toinen toistaan mun nostamisesta. Että siis mut nostettais??

Tänne pääsen vain minä. Muut eivät uskalla hypätä.

Täältä tarkkailen palveluskunnan touhuja ja otan torkkuja, yksikseni ilman pelkoa siitä, että suippokuonot valtaavat nukkumispaikan. Me komeat kissat kyllä tiedämme, missä on parasta nukkua.

On puhuttu, että yksi lauman jäsenistä nukkuu keraamisella liedellä. Kamoon, vähän jotain tyyliä!

Korkea-arvoinen korkeudessa.

Jos jotain jännittävää tapahtuu, kuikkaan reunan yli. Mitäh? Saako joku raksuja? Onko siellä uusi leikki? En muuten tuu sittenkään alas.

Raahasin tänne tärkeimmän eli huopapalloni. Nyt Jaakko ei voi varastaa sitä eikä narskutella sitä pilalle. Tänne on nostettu myös Cat Dancer ja Harzin nirza.

Hei kato Jaakko, sillä tipahti se! Onko se nyt meille?

Aiotsä koskaan tulla sieltä enää alas? Miten sä sinne menit? Päästäänkö mekin sinne, pliiiiiis?! Et saa palloo enää, jos me ei päästä. Me kerrotaan äitille.

Kamut hei, sori,  jotkut vaan pääsee, jotkut ei. Te olette sellaisia maanmatosia ettekä kuninkaita. Teillä ei ole voimaa. May the Force be with you, mutta ehkä toisella kertaa sitten.

Mä en tuu ikinä enää alas (paitsi ruoka-aikaan, tietty).