Tällä kertaa sny-paketti matkasi vaivattomasti ja nopeasti lähettämispaikkakunnastaan/ maastaan. Ja oli taas yllätys: ihanaa, kun ei edes muista odottaa ja sitten kotona onkin paketti. Ei se kauan kokonaisena pysy, pikkasen kasvatetaan jännitystä ja keitetään kahvit, sitten vasta kimppuun.

Kiitos, sny, olipas hieno paketti taas kerran! Puikot olivat kaikki kokoa, joita minulla ei todellakaan ole. En ole edes kaupoissa nähnyt näitä pieniä välikokoja. Ja todella tarpeen! Minulla on vähän löysähkö käsiala, joten mielellään neuloisin esim. sukkia 2:sen tai 2,25:n bambupuikoilla, mutta sellaisia en ole ennen omistanut. Nyt omistan! Kiitos! Mistä tiesit, että minulla ei näitä ole? Paikkasit juuri täytyy hankkia -listaa!

Kool-Aideja olen kerran kokeillut ja kyllä, mielenkiintoista hommaa, nämäkin menevät käyttöön. Nyt varmaan kokeilen johonkin muuhun kuin valkoiseen.. tai sitten... onkohan mulla sopivia lankoja....pitäisköhän avata se lankakirstu ja....

Ja nuo langat! Juuri mietin, miten ihania lankoja olen saanut ja mitä kaikkea niistä voi tehdä, ja lisää tulee! Softhairin Mohairin väri on todella hieno, puhumattakaan tuosta vihertävästä silkki-lampaanvillalangasta. Molemmat ovat uusia tuttavuuksia. Nyt täytyy ihan miettiä, tuleeko silkkilampaasta jotain käteen vai huivi? Metrejä siinä on 250 eli aika paljon... Se on ihana! Mohair huiviksi? Onneksi tällä hetkellä puikot ovat vapaat eli ideat virratkoon. Mutta lankoja on, ihania, jo niin paljon, että ymmyrkäisenä olen. Siis onnellisen ymmyrkäisenä !

***************************************************************************************************

Yrttitarhan Sailan viimeisimmästä postauksesta löytyy juttua Harun kotiintulosta, mm. hienoja Heikki Siltalan ottamia kuvia Harusta ja kuva eräästä nimeltämainitsemattomasta täplikkäästä olennosta, joka pakeni pentua sohvan alle...

Täpliksilläkin on ollut juhlaa, kun tyttären tekemä uusi ruoka-alusta valmistui. Hieno!

Kyllä nyt ruoka maittaa!